Ködagar

Hej! Jag kan inte logga in och få se mina ködagar står att jag inte kan identifieras fast jag har stått i kö väldigt länge
Tim

Kommentarer

  • Hej Tim,
    Du som sökande behöver registrera dig på nytt på mina sidor enligt instruktioner som finns på vår hemsida du kommer inte att förlora dina ködagar dessa kommer att läsas över när du registrerar dig .
    Informationen som finns på hemsidan är :
    Viktig information för sökande:
    • Om du samlar köpoäng och prenumererar på lediga objekt, kommer dina sparade poäng automatiskt att överföras till din nya sökandeprofil när du registrerar dig igen.
    • För dig som står i bokön: Registrera dig på nytt som sökande för att återfå dina köpoäng,.
    • Kom ihåg att välja vilka områden du är intresserad av i din nya ansökan.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter