Jag vill flytta ut tidigare än sista kontraktsdagen, går det?

Hallstahem

Kommentarer

  • Ja det går bra, men du har fortfarande 3 månaders uppsägningstid som du betalar för. Vi vill alltid att nycklarna lämnas in till oss när du flyttar ut, för att vi ska kunna kontrollera städningen och göra en slutbesiktning. Du kan komma överens med nästa hyresgäst om tidigare inflytt. Ni gör också upp/reglerar hyran och det ekonomiska er emellan.
    Ann-Katrin Pettersson