Jag vill bo i Myrans Trygghetsboende 55+. Hur gör jag för att anmäla mitt intresse?

Uthyrningen av Myrans lägenheter är avslutad, dock kan de bli uppsagda och därmed lediga vartefter. Du behöver vara registrerad i vår bostadskö för att kunna anmäla ditt intresse, när en Myran-lägenhet blir ledig. Det gör du på vår webb hallstahem.se. Behöver du vår hjälp, så är du välkommen att kontakta vårt kundcenter på telefon 0220-77 40 02.

Lina Andersson

Kommentarer

  • Jag bor på Snevringevägen 45 c, på andra våningen och kan inte ta mig ut själv.Efter en stroke 2019 så är jag här i lägenheten jämt. I Kolbäck har jag en av döttrarna och deras styvmamma som bor på Myran. Skulle vara fint att bo och vara nära dom.

    Anne-Marie
  • Hej,

    Tilldelning av lägenheter sker genom aktivt sökande och vi har inget förtursystem, bostäder fördelas efter antal ködagar sökande har. Du behöver vara registrerad i vår bostadskö för att kunna anmäla intresse på tillgängliga bostäder som matchar ditt behov.
    Med vänliga hälsningar

    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter