Hyra i strömsholm

Hej! Jag är lite intresserad utav att hyra bostad i Strömsholm och jag undrar om ni har nåt att hyra där och i så fall vad ligger hyran där?

MVH Fredrik

Fredrik

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Det är inte så ofta vi har något som blir ledigt i Strömsholm.
    Men kan ge dig några exempel från området Radhus på Linnébacken 3rok 76kvm och månadshyra 8233 kr. Samt lägenheter på Sofielundsvägen 2 rok 77kvm månadshyra 6691kr och en 3rok på 103kvm och månadshyra 8508kr.

    Har du fler frågor ta gärna en direkt kontakt med Hallstahems uthyrning på 0220-774002.

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning