Hyr ni ut tvättmaskiner?

Hyr ni ut tvättmaskiner som andra hyresvärdar gör och lägger en summa på bostadsavin?
Björn

Kommentarer

  • Hej!

    Hallstahem har inte alternativet att man kan välja till tvättmaskin mot en en extra kostnad. Önskar du tvättmaskin är det något du själv får ombesörja. Stäm av med din samordnare innan eventuell installation, kontaktuppgifter finner du i ditt trapphus.

    Med vänlig hälsning

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning