Har ni åskskydd?

Hej, jag undrar om ni har någon form av åskskydd för era lägenheter? Jag jobbar hemifrån och behöver delta i digitala möten, därav min undran. Jag behöver veta om jag behöver dra ut kontakter på elektriska produkter typ tv, kyl/ frys, dator mm.

/Sofia
Hallstahem

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har inget åskskydd på våra fastigheter. För att vara på den säkra sidan kan du dra ut kontakten till de saker du är extra rädd om – dator, tv osv. Gällande kyl/frys så kan du låta det vara inkopplat, det är något vi står för om det går sönder.

    Hälsningar
    Aryet
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter
    (Uppdaterad )