När görs fönsterbytet i min lägenhet?

Man ska byta fönster i min lägenhet och jag har katt. Kan man få veta innan vilka rum man tar vilken dag så jag kan stänga in katterna i det rummet man inte byter i?
Jenny

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.
    Jag ber dig att ringa direkt till vår entreprenör Interoc som sköter fönsterbytet. Ansvariga kontaktpersoner är projektledaren Robert 0725-390340 eller ledande montören Katarzyna 0704-256 392. Så kan ni tillsammans hitta bästa lösningen för dig och din katt. All information om ditt fönsterbyte, tidplan etc hittar du här

    Med vänliga hälsningar
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning