Cyklar

hur är det runt cykel parkering i "burarna"? måste man ansöka för att använda dom, behöver man nån specifik nyckel? 😀
Zonny

Kommentarer

  • Hej Zonny,

    Cykel bodarna som ligger vid respektive fastighet och tillhör huset kommer man in med sin lägenhetsnyckel in i. Har du svårigheter med att komma in i din cykelbod var god och kontakta din områdessamordnare, kontakt uppgifter finns i trapphuset.
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter