Att få större lgh

Hej!
För länge sedan varje dag och till många ggr under dagen öppnar jag min sidan på hallstahem och gör intresseanmälan på lägenheterna och sen väntar jag en vecka efter en vecka och får ingenting jag behöver en större lgh och ni hjälper inte mig och min familj och har pratat med er tio ggr och ingen hjälper till och mitt barn har autism symptom och han behöver ett speciellt rum att leka och utveckla.
Har inkomst
Har fast anställningHar 3 barn och fru
Har varit medlem med hallstahem ca 4 eller 5 år Jag har inga problem med någon granne, jag stör ingen och jag betalar alla faktorer på tid så jag vet inte vad ska jag göra mer.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga, Vi fördelar lägenheter efter köpoäng, för mer info hör av dig till kundcenter.
    Ebrahimsheik Yassin Kundvärd, Kundcenter