Kommentatorsikon?

Hej.

Tack för en riktigt bra sida. Det är dock en sak som jag saknar. Är det möjligt att i varje artikels ruta på huvudsidan få en ikon som talar om hur många som kommenterat artikeln på respektive sida? Det är intressant information enligt mig. Dels vet jag om många har läst just den artikeln samt att mer information, ofta men inte alltid, ges i kommentatorsfälten

Jerry Reinholdsson

Kommentarer

  • Hej och tack för din feedback!
    Jag håller med om att antalet kommentarer är intressant information. Av tekniska skäl är antalet kommentarer inget Aapl.se har tillgång till och därmed kan det inte visas. Tyvärr.

    Magnus
  • Johan