Hej

Hej!

Nya designen är snygg och trevlig när man har tid att skumma igenom inlägg. Men jag saknar direkt översikten den gamla desigen gav. Finns den gamla kvar någonstans?

Jonas

Kommentarer

  • Hej!

    Håller helt och fullt med Jonas...

    Gör så att man även kan välja det gamla upplägget med bara textbaserade länkar för oss som inte vill, har tid eller lust att ögna igenom alla notis-liknande nyheter... Översikten på det nya utseendet är oöverskådligt för att uttrycka det milt...

    Översikten är det jag uppskattat mest med aapl.se - både i appen och på webben! Som det är nu så känner jag mig tvungen att hitta en annan lösning vilket förståss känns trist...

    Dessutom tycker jag att redesignen kom rätt plötsligt!? Märkte detta när appen oförklarligen inte fungerade som vanligt i morse... Är det bara jag som missat detta eller har det funnits meddelanden om detta någonstans?

    Måns
  • Hej Jonas och Måns!

    Tack för att ni tycker till. Jag förstår kritiken om att det är svårare att få en översikt, det är något som jag själv funderat på. Tyvärr var det väldigt omständligt för mig att uppdatera Aapl.se med den gamla layouten och det är därför jag nu provar med ett nytt sätt att visa nyheter.

    Jag ska göra lite tester med möjlighet att växla till en mer avskalad listvy. Om det underlättar så finns gamla Aapl.se under tiden kvar på http://209.20.65.124/. Den kommer dock inte finns hur länge som helst.

    Jag har haft ett meddelande liggande i toppen på gamla Aapl.se om att den nya designen är på gång. Däremot har jag varit dålig på att kommunicera att Appen skulle sluta fungera. Det ska dock ha dykt upp en uppdatering i fredags eller lördags i App store som löser eventuella krascher.

    Magnus