Gala inlägg visas

Tror att aapl.se råkat ut för en bugg just nu då RSS-flödet på sidan helt plötsligt visar över 2år gamla inlägg?

Christoffer Andersson

Kommentarer

  • Tack för att du håller koll.

    Ja, det har strulat rejält idag. Aapl.se använder en tjänst som heter Superfeedr för att hämta nyheterna och jag tror det är i den tjänsten problemet ligger. Förhoppningsvis löser det sig snart. Jag har rensat bort de flesta av de gamla inläggen.

    Magnus