Filtrera

Hej,

Vill börja med att säga tack för sidan, jag har vart flitig besökare sen sidan var helt ny. Är inne flera gånger per dag och upptäckt sidor som jag inte skulle gjort annars.

Min fråga är ifall det kommer att komma möjlighet att filtrera bort sidor? Börjat störa mig på Macworlds aftonbladetrubriker och skulle vara skönt att slippa se dom.

Ha det bra!

Özz

Kommentarer

  • Tack själv!

    Det skulle kräva någon form av inloggning/cookie-lösning för att hålla reda på vad just du filtrerat på. Det går kanske att lösa i framtiden.

    Magnus