Kundo Knowledge

Fördelar med Kundo Knowledge

  • Strukturerat och sökbart

    Guider publiceras i en eller flera kategorier och är sökbara via en kraftfull sökfunktion. Ni kan själva skapa synonymer och alternativa sökord.

  • Smart widget på er hemsida

    Med en snygg widget på er webbplats får era besökare enkel tillgång till kunskapsbanken och andra alternativa kontaktvägar.

  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll

    Utse innehållsansvariga för olika guider som får notiser när det är dags att granska och uppdatera innehållet.

  • Smart layout och struktur

    Kunskapsbanken är lika enkel att navigera för såväl medarbetare som besökare. Självklart kan ni anpassa designen så att den passar er.

  • Insikter och löpande förbättringar

    Ni ser enkelt vilka guider som behöver förbättras tack vare feedback från kunderna. Ni kan också koppla på externa statistikverktyg som exempelvis Google Analytics.

  • Kräver ingen utveckling

    Alla tjänster från Kundo är molntjänster. Vilket innebär att Kundo sköter alla uppdateringar och utveckling så att ni kan fokusera på annat.

Så fungerar Kundo Knowledge

  1. Skapa kunskapsbanken på Kundo

    Ni skapar snabbt och enkelt en kunskapsbank i Kundo. Vi hjälper er med alla steg på vägen och att anpassa kunskapsbanken till er grafiska profil. Vi utbildar era medarbetare och visar hur ni tydligt länkar in kunskapsbanken på er webbplats.

  2. Era medarbetare kan enkelt publicera information

    Kundo Knowledge ger era kundservicemedarbetare ett enkelt verktyg för att snabbt publicera guider och kunskapsartiklar. Ni slipper det ofta omständiga arbetet med att publicera eller uppdatera material på er webbplats. Ni kan formatera guiderna med bilder, videos, rubriker, länkar och allt annat ni kan behöva.

  3. Besökare söker och hittar snabbt rätt svar i kunskapsbanken

    Kunder hittar till er kunskapsbank via er webbplats eller via sökningar på Google. En enkel sökfunktion leder kunden till befintliga frågor så att de i många fall inte behöver kontakta er.

  4. Ni får feedback på innehållet

    Era besökare kan enkelt lämna feedback på om guiden var till hjälp eller inte. Om inte så presenteras automatiskt alternativa kontaktvägar. Ni får statistik över vilka guider som fungerar bra och vilka som kan förbättras.

  5. Ni har full kontroll på att allt är uppdaterat och aktuellt

    Utse innehållsansvariga som löpande får påminnelser om att granska det innehåll som de är ansvariga för. Ni säkerställer att er kunskapsbank innehåller aktuell och relevant information.