Gratis frukostseminarium

Kundo Forum - Nästa års bästa investering?

dec 6
Tid:
Ett event för dig som vill höra mer om fördelarna med Kundo Forum. Vi pratar trender inom kundservice och visar hur andra företag använder sina Forum för en effektivare kundservice.

Dålig kundservice är en dålig kundupplevelse, och en dålig kundupplevelse kostar pengar, och ingen vill väl förlora pengar?

Över en god frukost lyfter vi några av de viktigaste trenderna inom kundservice. Vi ger flera tips och exempel på hur kundservice kan påverka företagets lönsamhet, och hur ni motiverar en investering i bättre verktyg för kundservice.

Vi presenterar dessutom några spännande case på hur Kundo Forum på ett enkelt sätt effektiviserat och förbättrat kundservice för både medarbetare och kunder på några av Sveriges största bolag.

Morgonens agenda

- Om kundservice vore en frukt.
- Viktiga trender inom kundservice.
- 3 saker som gör kundservice till nästa års bästa investering.
- Kundo Forum - Så fungerar det, och så används det av andra.

Frukosten är för dig som

- Ansvarar för företagets kundservice, kundtjänst, kontaktcenter eller kundkommunikation.
- Är intresserad av att lära dig mer om Kundo, och Kundo Forum.
- Redan vet att Kundo Forum vore perfekt för er, men vill övertyga din chef eller kollega - bjud med dem!

Var och när?

När: Torsdag 6 december 2018. Välkomna från kl. 08.00
Var: Helio Hornstull, Hornsbruksgatan 23b, 117 34 Stockholm. Närmaste tbana: Hornstull.

Seminariet (och frukosten) är helt gratis, men vi har ett begränsat antal platser så det är först till kvarn som gäller!

Välkomna!

//Teamet på Kundo