Gratis frukostevent

Omgiven av glada kunder

maj 8
Tid:
Favorit i repris – Välkommen på årets trevligaste frukost med Brilliant och Kundo!

Varmt välkomna på ett frukostseminarium om hur bra kundservice och bra kundupplevelser omger er med gladare kunder – en frukost för dig som är ledare och/eller har ett övergripande ansvar inom kommunikation, kundservice och sälj. Vi bjuder på två inspirerande föreläsningar av Brilliant och Kundo. Talare är Brilliants försäljning- och marknadschef Sara Gustafsson och Kundos VD och medgrundare Björn Lilja.

Sara berättar om hur Brilliant hjälper organisationer att bli bättre på att skapa bra kundupplevelser. Vad ska mätas – hur ska det mätas och vilka frågor ställer vi till kund? Och det viktigaste av allt – vad gör vi med resultatet?

Björn berättar om sina lärdomar från 10 års arbete med att bygga verktyg för kundservice. Ni som lyssnar får tips på strategier för ökad kundnöjdhet, och vi avslöjar dessutom målet som alla serviceorganisationer egentligen borde sträva mot.

Agenda

07:30 – Frukost

08:00 – Kundupplevelsen – Vad ska mätas, hur ska det mätas och vilka frågor ställer vi till kund? Viktigast av allt – vad gör vi med resultatet? (Sara)

08.30 – Diskussionsforum – Ta tillfället i akt att lyfta utmaningar du stöter på i din vardag och diskutera med andra i samma position

08:45 – Kundservice och kundnöjdhet – Målet alla serviceorganisationer borde ha och tips på strategier för att nå dit (Björn)

09:15 – Tid för frågor och mingel

Var och när?

När: Onsdag 8 maj 2019. Välkomna från kl. 07.30
Var: Helio GT30, Grev Turegatan 30, Stockholm.

Eventet är helt gratis, men vi har ett begränsat antal platser så det är först till kvarn som gäller!

Välkomna!

//Teamet på Kundo