Veckan??

"kg och den senaste veckan har du gått ner ", undrar bara hur veckan räknas?? Sön-Lör, Mån-Sön eller start den dagen som var den första som jag skrev ner min vikt??

Mie

Kommentarer

  • Hej Mie,
    Senaste veckan är i det här fallet helt enkelt de senaste sju dagarna.

    Marcus Andersson Utvecklare
  • Jag skulle vilja kunna se de två senaste veckorna och även den senaste månaden.

    joakim