Notering

Jag skulle vilja ha möjligheten att göra en notering. Som tjej så har jag två ggr per månad ett viktpåslag pga ägglossning o mens. Är så tråkigt när dessa påverkar trenden fel....

Sari

Kommentarer

  • Hej Sari,
    Eftersom tanken bakom Viktpuls är att göra det superenkelt att hålla koll på vikten så försöker jag hålla nere antalet fält som man kan fylla i vid varje invägning. Ska dock fundera på om det kanske ska gå att lägga till en notering i efterhand.

    Att trenden påverkas av tillfälliga upp och nedgångar är ju bara naturligt - men poängen med Viktpuls är ju att tillfälliga svängningar har väldigt liten påverkan på den långsiktiga trenden.

    Marcus Andersson Utvecklare