Mäta omfång

Hej! Grym sida! Vore dock kul om det kunde finnas ett till diagram, för mått! Till exempel kunde man få skriva in mått för armar, midja, stuss, lår eller vad det kan vara. Man skulle ju kunna få skriva själv vad som skulle mätas. Personligen är inte vikten det allra viktigaste för mig utan faktiskt vad som händer på kroppen, så det skulle vara roligt att se ett diagram på det också!

Lina

Kommentarer

  • Hej Lina!
    Håller med om att det skulle vara roligt att följa även andra saker än vikt - måtten säger ju ofta mer än vikten om hur kroppen förändras. Än så länge så är målet med viktpuls dock att vara en enkel liten webbapp som bara följer viktförändringar.

    Om du vill ha en lite mer komplicerad viktdagbok där du kan logga mått så finns det redan ganska många andra alternativ, exempelvis Viktpejl.se och Viktklubb.se

    Marcus Andersson Utvecklare