Lösenord syns vid signup

Hej! Jag sajnade precis upp på viktpuls. En liten sak som störde var att lösenordet syntes, och inte var ett password-fält. Känns farligt när man sajnar upp i en publik miljö där man inte vill visa lösenordet för andra.

Emil Stenström

Kommentarer

  • Hej Emil,
    När jag gjorde formuläret så såg jag ett synligt lösenord som ett sätt att lösa problemet med att folk skriver något annat än vad de tror de skriver. Genom att visa lösenordet slipper man fråga efter det två gånger. Men det kanske är fel lösning på problemet - ska titta på det till nästa uppdatering.

    Marcus Andersson Utvecklare