Sjöar på Orust och Tjörn

Verkar som det saknas i nuvarande version av S-Hype, medan de finns på andra öar som Öland och Gotland. Det finns ju flera sjöar som är vattenförekomster på dessa öar.

Kommentarer

  • Hej Ragnar! Det verkar som om sjöar finns med i modellen men inte syns i kartlagren, se t.ex. Utloppet av Grindsbyvattnet, AROID 646192-126138. Det rör sig sannolikt om en bugg i ritningen av kartlagren i Vattenwebb och jag återkommer i frågan.

    Niclas Hydrolog