mäta areal och sträckor

Hej, jag saknar ofta ett litet verktyg för att mäta arealer och sträckor i vattenweb. God Jul önskar Håkan Sandsten

Kommentarer

  • Hej Håkan! Vi har en "förslagslåda" på webben där man kan lämna önskemål om nya funktioner i Vattenwebb.

    Varje månad går vi igenom alla nya förslag i lådan och prioriterar vad som ska göras. Prioriteringen görs tillsammans med ett antal andra myndigheter inom den svenska vattenförvaltningen (Havs- och vattenmyndigheten, Vattenmyndigheterna, Länsstyrelserna och SGU).

    Ditt förslag är bra och jag tycker du ska lämna förslaget i lådan!

    Niclas Hydrolog