Kul att se att den nya versionen av S-Hype och Kustzon äntligen kommit ut.

Nu är bara frågan när SVAR-lagren kommer synas i denna underbara tjänst?

God Jul!

Kommentarer

  • Hej Martin!
    Vi jobbar med detta just nu och hoppas kunna erbjuda en rad nya och spännande datatjänster under 2012. Snart dags att locka hit en webbdesigner igen kanske?

    Niclas Hydrolog