jag saknar diagramfunktionen!

Tidigare fanns en diagramfunktion så att man kunde få se både aktuellt flöde, tidigare flöde, samt en prognos. Denna var jättebra och gav möjlighet att skaffa sig en bild av hur olika vattendrag ser ut vid vissa flöden. Att bara ha Mycket högre, högre, lägre och mycket lägre än normalt är ett allt för grovt mått.

Återinför diagramfunktionen!

Kommentarer

  • Hej! Diagrammen finns kvar och visas när du klickar/trycker på valfri vit punkt i det hydrologiska nätverket. Tjänsten har ändrats lite för att funka bättre på läsplattor och mobiler, men vi har inte tagit bort någon funktionalitet.

    Niclas Hydrolog, marknadsansvarig