Helt underbar produkt!

Perfekt verktyg för planering av kommande kanotturer! Men var står angivet vad siffrorna står för? Är det liter/sekund, m3/sekund eller?

Kommentarer

  • Hej Dag! Alla värden anges i m3/s och vi ska försöka förtydliga detta i applikationen.

    En rolig finess som driftsattes igår är att man kan få en direktlänk till en specifik kartbild/diagramvisning genom att klicka på texten "Länk hit" i högra hörnet. Då visas hela URL-strängen i webbläsarens adressfält som motsvarar den aktuella vyn, och den kan man skicka till bekanta eller lägga upp som bokmärke. Då kan man direkt få aktuell flödesinfo om sitt favoritområde. Länken kan man förstås även lägga upp på en hemsida för t.ex. paddlingsintresserade.

    Niclas Hydrolog, marknadsansvarig