Ta bort By Rydens från er sida. Ni har tidigare fått info att ta bort oss.

Något "B" att göra en egen variant på loga till oss samt översätta vår devis till svenska

Magnus Wik

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    Vad kul att se att du hittat hit! Vi för just nu en mycket bra dialog via mail, och jag tycker att vi fortsätter att föra den där.

    Men bara för att respondera på ovan, så vet du att vi med stor spänning ser fram emot de krav som ni vill att vi uppnår så att vi kan fortsätta vårt fantastiska samarbete!

    Ha en fortsatt strålande sommar, så ser jag fram emot fortsatt bra diskussioner!

    Med Vänliga Hälsningar,
    Magnus Lundin, VD Uttaget Belysning

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet