Facebok reklamen i vägen!

Jag kan inte se beskrivning och bilder p.g.a. att ni lagt facebok reklamen ivägen. Hur sjutton får man bort den??

Sanne

Kommentarer

  • Hej Sanne!

    Tack för en bra fråga!

    När vi byggde hemsidan så tittade vi på vilken "upplösning" våra kunder hade på sina bildskärmar.

    Det är nämligen så att olika upplösning gör att sidan ser annorlunda ut. Vi har gjort allt vi kunnat för att anpassa så att så många upplösningar som möjligt kan se sidan på ett bra sätt. Upplösningar under 1024x768 är dock tyvärr inte en av dem. Det var tyvärr en uppoffring vi var tvungna att göra vid nya e-butiken, då ca 3% av våra besökare använde denna upplösningen samt att inga nya datorer levereras med de gamla inställningarna.

    För att åtgärda det så kan du enkelt byta upplösning till en större sådan. Bilden kan då först kännas lite liten, men sidan kommer att fungera som en charm!

    Här kommer instruktioner för hur du byter upplösning om du har Windows Vista
    http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows-vist...

    Du är varmt välkommen att höra av dig till mig på magnus@uttaget.se om du får fortsatta problem, så försöker jag lösa det åt dig!

    Åter igen - Tack för en bra fråga!

    God Jul!

    Mvh
    Magnus på Uttaget

    Uttaget Belysning Lmapor & Belysning på nätet
  • skitreklam hela sidan, köper annorstädes

    tom pung