Batterdriven ljusslinga

Hejsan! Jag försöker hitta batteridrivna ljusslingor för utomhus bruk, vilket ni inte verkar ha? Hälsningar Monika

Monika

Kommentarer

  • Hejsan,
    Jo, batteridrivna som laddas med soljus har vi - men det beror på vilken typ av slinga du tänkt dig - dekorationsslinga för rabatter eller partyslingor för fest?

    Mvh

    Kundtjänst, Uttaget.se

    Kundtjänst,
  • Hej. Nej jag vill inte ha något med solcell utan det ska vara helt batteridrivet. Letar efter typ snörade bollar i olika färger. Mvh Monika

    Monika
  • Hejsan,

    Ok, nej tyvärr det har vi inte i sortimentet.

    Mvh

    Kundtjänst, Uttaget,se

    Kundtjänst,