Ta betalt för app med Trafiklab

Hejsan! Jag undrar om licensen gör det möjligt för en utvecklare att ta betalt för en app som använder Trafiklabs API:er?

Allt gott,
Alex

Kommentarer

  • Hej Alex!

    På Trafiklab önskar vi att applikationer som utvecklas med Trafiklabs APIer, i den mån det är möjligt, är grattis.
    Men, licensen hindrar dig inte som utvecklare att ta betalt för din app.

    Se exempel på Trafiklabs lncens på länk nedan:
    http://www.trafiklab.se/api/resrobot-stolptidta...

    Med vänlig hälsning, Åke

    Team Trafiklab