SL Realtidsinformation 3 ändrades oväntat

"ExecutionTime" och "StatusCode" försvann ur JSON data för detta API nyligen.

Varför sker ändringar i API:erna utan att ni för en dialog med utvecklarna?

Det måste finnas en process för detta! Hela den tjänst jag gjort gick oväntat ned pga dessa ändringar.

Jag funderar på att lägga ned min tjänst om det inte blir skärpning på det här området, med skärpning menar jag en plan för hur ändringar kan ske på ett säkert sätt I API:et

Det går inte att koda mot et "random moving target".

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för informationen!
    Det ser ut att ha kommit med en ändring som inte var tänkt. I xml svaren så kommer dessa med fortfarande.
    Vi kollar på detta och det åtgärdas så snart som möjligt.

    //Daniel A

  • Lyssnar, drabbades av samma problem här.

  • Hej,

    Detta är ändrat till att fungera som förut nu. Dvs "ExecutionTime" och "StatusCode" följer med i .json nu igen.

    //Daniel A