Information fattas vid json anrop

Hej,

När jag använder API:et ”SL Realtidsinformation 3” och hämtar realtidsinformation om Gärdets tunnelbanestation (siteid=9221) får jag oftast tunnelbanneavgångar mot Ropsten och Norsborg/Sätra i json svaret. Men relativt ofta får jag bara information om tåg mot Ropsten. Vet ni varför informationen om tunnelbaneavgångar mot Norsborg/Sätra inte alltid följer med i json svaret?

Jag ställer frågan:
api.sl.se/api2/realtimedepartures.json?key= [ API KEY ] &siteid=9221&timewindow=30

Mvh
/Fredrik

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för informationen. SL ska kolla på vad som kan orsaka detta.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Hej,
    Informationen i fråga saknas i källsystemet som i det här fallet är tunnelbanans skylt-system. Ärendet har skickats vidare till ansvarig för det systemet.

    /Sabina