Virus?

När jag scannade med virustotal.com appen i adroid telefon så sadde att STHLM Traveling appen innehåller trojan. Varför finns det trojan i appen?

Jarmo

Kommentarer

  • Det finns ingen trojan i appen. Om så skulle vara fallet skulle den ha plockats bort av Google. Virusprogram på Android har en tendens att flagga applikationer felaktigt. Om ni inte litar på mig finns källkoden för appen även tillgänglig för alla att granska. Tack!

    Johan Berg Nilsson