tidtabell måste uppdateras

Tidtabellen för tunnelbanan linje 19 måste uppdateras. Ny tabell sedan 2014-12-01.

Jonas Ridelius

Kommentarer

  • Hej, tack! Gäller detta reseplaneraren eller realtiden? Har du möjlighet att se om det är samma problem på sl.se?

    Alla tider kommer från SL, så lite svårt att verifera från min sida om de är korrekta eller fel.

    Johan Berg Nilsson
  • Det är korrekt tid på sl.se men inte i er app.

    Jonas Ridelius
  • Hej, jag har testat både realtiden och reseplanerare mellan Fridhemsplan och Alvik och jämfört med SL.se. Tiderna ser ut att stämma här. Mellan vilka stationer söker du?

    Johan Berg Nilsson