Täckande tangentbord

Sjukt bra app. Används varje dag.
Sedan designlyftet har jag dock märkt att "min position" automatiskt är ifylld och att appen självmant väljer och aktiverar tangentbordet för "till"-fältet. Det brukar störa mig när jag vill komma åt senaste sökningar. Tangentbordet är då i vägen. Det känns bättre om man själv får välja fältet innan tangentbordet dyker upp.
/Peter

Peter

Kommentarer

  • instämmer

    Christer Forsgren
  • Håller med. Irriterande. Kanske vi kan vi få ett svar på detta??

    Gun
  • Hej på er, ledsen för sent svar. Ni har helt klart en poäng, jag ska testa själv och se om det känns bättre om vi tar bort fokus på "Till". Tack för feedback!

    Johan Berg Nilsson
  • Hej, det här är nu fixat i den senaste versionen. Tack!

    Johan Berg Nilsson