Störningar RP syns inte i "toppnivån"

När en söker resor och ser listan med förslag på resor så visas inga störningsmeddelanden. En måste öppna resan för att få se störningsmeddelanden. Det borde finnas en symbol (ex utropstecken som på sl.se) i listan med olika resförslag när störningsmeddelanden är aktiva. Så kan en välja att öppna resan i detaljnivå för att se vad som står i meddelandet.

Just nu t.ex är det stopp i trafiken för pendeltågen men det framgår inte alls i reseplaneraren om en inte tittar i detaljerna för en viss resa.

Bifogade filer:

Pernilla

Kommentarer

  • Hej, Det har varit där tidigare och håller med om att det borde synas. Lägger in det till en kommande uppdatering, tack!

    Johan Berg Nilsson