nätverks

Nätverksproblem hela dagen!!!

Patrik

Kommentarer

  • Hej,

    Fick två problem igår eftermiddag.

    1. Servern som hanterar all kommunikation mot SLs system fick slut på diskutrymme
    2. Appen nådde gränsen på antal tillåtna frågor mot SLs system och all vidare kommunikation blockerades. En tillfällig lösning för detta sattes in så fort det uppmärksammades och fortfarande den som används för platsuppslagning.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Tack för svar.

    Patrik
  • Problem igen verkar det som

    henrik
  • Stämmer, det är problem att nå SLs system. Ni kan följa diskussionen med dem här, https://kundo.se/org/trafiklabse/d/problem-att-...

    Johan Berg Nilsson
  • Hej, En temporär lösning är på plats nu.

    Johan Berg Nilsson