Linje 443 båda riktningar har fel tidtabell

Patrik

Kommentarer

  • Tack, har du ett exempel på en från och till så blir det lite enklare att reproducera och skicka en felrapport till SL? Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Men vafan, nu verkar den stämma igen. Jag hör av mig igen när jag ser ett fel

    Patrik
  • Märkligt, alla tider som presenteras kommer från SL. Jag gör en felanmälan på det.

    Johan Berg Nilsson
  • Var detta via reseplaneraren eller via realtiden/avgångar förresten?

    Johan Berg Nilsson
  • Reseplaner. Och jag jämförde en gång med SLs fysiska digitala tabell, och där stod det annorlunda än vad som syntes i er app. Så de har väl egna buggar i sina tidtabeller?

    Patrik
  • Ja, något verkar vara lurigt. Har fått andra rapporter med men sen är det rätt. Skickar in en rapport om det iaf. Tack!

    Johan Berg Nilsson