Kopieringsmöjlighet till kalendern

Hej! Superapp! Saknar standardmöjligheten att kunna kopiera texten i en resa till en tidsbokning i kalendern som jag gör på datorn.

Fredrik Kronberg

Kommentarer

  • Tack, kul att höra. Låter en bra tabke. Hur tänker du att det skulle fungera? Att man skapar ett event för avgången?

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Nej jag tänkte mig den "råa" standardkopieringen som finns i telefonen (och som fungerar i denna text genom att trycka på ett ord). Sedan sätts texten in i
    "Beskrivning av händelsen" i kalendernoteringen. Sen blir det lite redigering men det är det värt!

    Så gör jag på datorn med SL:s program och kalendern i Outlook.

    Fredrik Kronberg
  • Ah okej då är jag med. Vilken del av appen är det som du känner att du vill kopiera från mest?

    Johan Berg Nilsson
  • Det svar jag valt bland resealternativen dvs den starttid och tid vid målet och resvägen som passar mig bäst. Det är det enda jag behöver till kalenderposten.

    Fredrik Kronberg