Går inte att söka adress

Hej,

Det går inte längre att söka via adresser. Förr gick det att söka från Idögränd till Hökarängen och då kom det upp både buss 173 och 172 som förslag. Nu hittar den inte ens adressen. Är det något som kommer fixas?

Annars jättetack för bra app.

Katta

Kommentarer

  • Detta är endast tillfälligt och beror på ett på den tjänst jag anropar hos SL för adresser. Förhoppningsvis kommer det fungera snart igen.

    Johan Berg Nilsson