Fram eller bak

Hej! Vet inte om detta redan varit uppe som förslag, men vad gör det.
Undrar om det går att peta in (ev. på kartan) var man lämpligen ska sitta i tåget. Fram, mitten eller bak i tunnelbanan, pendeln och tvärbanan. Förstår att det skulle bli mycket jobb att lägga in, men kunde vara en bra service.

Runo Andersson

Kommentarer

  • Hej, ledsen för sent svar! Håller med, har lite liknande saker på gång men kommer kräva en hel del jobb för att kartlägga detta som sagt. Håll utkik efter uppdateringar. Tack!

    Johan Berg Nilsson