Er nya upptadering saknar mycket.

Hejsan, Tobbe här och jag har använt er app dagligen sedan så länge jag minns. Såg att ni uppdaterad appen och den ser jätte bra ut, dock till en viktig del av den saknas, att kunna dela med sig av resorna. Exempelvis så brukar jag alltid söka natten innan hur jag lättast ska ta mig till en viss andress när jag jobbar och förut var det så smidigt att när jag hittat en rut och ska åka den så kunde jag sms mig själv den så att jag snabbt och enkelt hade de färdig (via en länk som jag klickade och den valda rut kom upp).i er nya version så saknar jag den funktionen och det vore bra om den återkom! Ursäkta för min stavning och grammatik

Tobias Åkerman

Kommentarer

  • Hej Tobias,

    Det finns planer på att återinföra detta. Nytt i den nya versionen är att länkar till SL.se kan öppnas i appen kanske blir det möjligt att dela liknande länkar framöver med.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Tack för snabbt svar!t Rekommenderar att återinföra det snarast eftersom jag tror jag inte är den ända som använder sig av den funktionen! Återigen tack!

    Tobias Åkerman