blåst!

Igårkväll vid 21 dubbelkollade jag min avgång från gnesta. Den gick 8.27. Väl på stationen morgon efter (nyårsafton) är tåget som bortblåst. Finns inte på varken anslag eller resplanerare! Nästa tåg går 10.39. Detta är katastrof när man har ett jobb att sköta. Man kan alltså inte lita på att tabellen är uppdaterad när man går och lägger sig

Nisa

Kommentarer

  • Hej tråkigt att höra. Avgångar hämtas direkt från SL. Bästa är att kontakta dem direkt, jag skickar in en kommentar till dem om det med. Men för att svar direkt från dem kontakta dem gärna direkt här med, https://sl.se/sv/kundservice/

    Johan Berg Nilsson