Svensk idrotts framtid / mötet Helenelundskolan 22 april

Tack för mötet i tisdags och att jag fick lyssna till Magnus, Klas och Bengt.
Det var intressant, lärorik och trevlig! Mycket bra!
Vilka bra talare!
Stort tack att ni organiserade detta!

Margot

Kommentarer

  • Hej Margot!

    Kul att du uppskattade träffen i onsdags. Det blev extra bra dialog på slutet mellan klubbmedlemmar och de externa talarna och jag tror vi alla lärde oss väldigt mycket.

    Vi hoppas på att kunna få till fler tillfällen som dessa!

    Marcus Nathan