När börjar och slutar en tennistermin hos er?

Vill kunna planera in så vi inte missar några tennistimmar.

Lorem Ipsum

Kommentarer

  • All sådan info kommer från oss via mail, samt att det finns på vår hemsida www.sollentunatk.com under respektive verksamhet.
    Vanligtvis börjar vårens termin vecka i någon vecka in i januari och avslutas i slutet av maj. Höstens termin börjar i slutet av augusti och avslutas dagarna innan jul.

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig