Får juniormedlemmar spela gratis på lediga tider hos er?

Har hört att någon nämnt det. Skulle bara höra om det var sant.

Lorem Ipsum

Kommentarer

  • Ja! I Edsbergs Tennishall får juniorer som är med i vår verksamhet spela gratis med varandra på fritiden. Gå in på www.matchi.se och kolla vad det finns för lediga tider och maila sedan henrik@sollentunatk.com som då bokar banan åt er.

    Henrik Åberg Verksamhetsansvarig