Bra tränare!

Jag vill ge en komplimang till Evve och Henrik som är otroligt bra tränare. De är kunniga, pedagogiska och sprider glädje till barnen. Är alltid så imponerad av deras sätt att hantera alla barns olika sätt och viljor. Tusen tack för att ni finns!

Jenny

Kommentarer

  • Tack Jenny 😀
    Det är alltid kul att få positiv feedback. Vi kommer fortsätta jobba så alla trivs i klubben.
    Jag kommer hälsa Henrik

    Evgeny Obatnin Tränare