Vinga kustobservations-utrustning sönderblåst?

Jag saknar Vinga i listan över kustobservations-stationer.
Kan ni tala om varför dess data saknas samt när ni räknar med att den finns med igen?

Kommentarer

  • Hej C-G,
    Jag håller med dig om att det borde finnas information på hemsida varför stationer ibland saknar data. I detta fall är det troligen telefel och då blir vi beroende av att Telia skall avhjälpa felet och där har vi just nu ingen informaton om när felet är av hjälpt.