Varför fungerar inte er hemsida?

Kommentarer

  • Ja...kanske ska precisera lite mer.

    Jag kan inte välja stad alls, vilket jag har kunnat göra tidigare. Nu envisas Stockholm med att ligga kvar hela tiden och går ej att ändra!

    Jag ser "grundkartan", men inget interaktivt alls. Helt tomt.

    Hemsidan startar som sagt, men kan inte komma åt någon användbar data överhuvudtaget! :-(

  • Jag har nästan samma problem. Jag får upp min hemort Diseröd, men inget väder ingen radarinfo eller 10 dygnsprognos. Det är bara blankt vitt.
    Jag har uppdaterat alla insticksmoduler och webbläsare, men får ändå samma resultat på tre olika webbläsare.

  • Samma här, testat både chrome och IE på 2 olika datorer, ingen data alls och det är bara Stockholm som ligger på startsidan nu då jag tömde cachen, går inte att välja om startort ens. Måste vara ett programmeringsfel på sidan.

  • Jag hoppas det har fixat sig för er två...för nu fungerar det för mig igen! :-)

  • Fungerade under eftermiddag - kväll igår men nu ser det likadant ut igen tyvärr...

  • Hej på Er,
    Vi har haft stora tekniska problem med hemsidan under helgen. Nu hoppas vi att vi är på banan igen.

  • Hej Torny, har fungerat idag (måndag) de gånger jag kollat i alla fall, tack för svar

  • Hur skriver man ut sidorna?

  • Hej Risto,
    Vilka sidor menar du?

  • Stockmolms 10-dungs väder prognos
    ,kan jag inte skriva ut ,eller
    kopiera.

  • Hej Risto,
    Tyvärr har vi inte lyckat få till det när det gäller utskriftsfunktionerna på en del tjänster. Du får t.v. göra skärmdumpar.

  • Hej!

    Varför har ni en konstig hemsida?. När jag går in och ser vädret i Göteborg (10-dygnsprognos-tabellöversikt) då ser jag bara prognosen för idag och sen får jag en massa historisk information om hur vädret har varit i flera dagar bakåt i tiden. Hur kan ni ha en sån jäv dålig sida!. Det är inte en gång utan nästan alltid samma sak. Jag vill veta vad 10-dygnsprognosen säger framåt i tiden och inte veta ex: hur mycket nederbörd det var i förrförrgår morse!

  • Hej Daniel,
    Mycket märkligt. Jag har inga problem med att se vädret i Göteborg 10 dygnsprognos, både tabell och diagram. Kvarstår problemet?

  • Hej Torgny!
    Jag tog en bild med min kamera när det inträffade igår kl 16:07. Jag har sett att det har inträffat flera gånger. Efter att man har lämnat er sida och väntar ett tag och går in på nytt på er hemsida då fungerar det som det ska, det tar en massa tid att hålla på så i längden.

    Bifogad fil:
    https://kundo.se/site_media/attachment/forum_48...

  • Hej Daniel,
    Vi har uppmärksammat detta nu. Det konstiga är att på en del datorer ser det helt normalt ut medan andra datorer ser ut om din bild. Det är nu felanmält.

  • Den gamla smhi appen på android-plattan försvann igår. Samtidigt kom en ny SMHI väder som dock inte vill ladda ner prognoserna. "Misslyckades".

    Dessutom finns en annan app SMHI tablet som dock inte går alls.

    Kan jag ha gjort något fel?

    Däremot fungerar er huvudsida via Chrome.

    Är i båten med prognosbehov. Har bredband via net1 som fungerar mkt bra. SSRS kustväder fungerar bra.