Väderapp för ipad

Har appen för ipad kraschat ? Den har inte fungerat på flera dagar.

Kommentarer

  • Glömde skriva i inlägget, att jag kör på samma app som för iPhone och det har fungerat sedan jag köpte plattan i höstas.

  • Det är Tablet appen det gäller.

  • Samma problem här, appen hänger sig efter start på iPad, iPhone däremot OK. (iOS 7, iPad 2). Har varit så några dagar.

  • Hej! Tack för påpekandet! Vi meddelar produktansvariga.

    Leif Webbkoordinator
  • Hej,
    Utvecklingsteamet arbetar på att undersöka vad som hänt.
    Förhoppningsvis löst ganska snart.
    Mikael Magnusson
    Produktansvarig

  • Samma problem här med IOS 8 och iPad

  • Nu är problemet avhjälp och apparna skall fungera igen