Vad har hänt med vädermånadskrönikorna?

Hej SMHI!

På sidan http://www.smhi.se/klimatdata/meteorologi/tempe... kan man följa temperaturen och dess avvikelse från den normala för varje månad.

Exempelvis om man klickar på "Januari" under rubriken "Månadsmedeltemperaturens avvikelse år 2004 och framåt" så kommer man till en sida med kartor över månadstemperaturens avvikelser i januari sedan 2004.

Under varje karta finns det en länk med texten "Månadens väder". Förut om man klickade på den kom man till en sida med en sammanfattning över vädret i månaden som kartan representerar. Nu när man klickar på länken står det att sidan inte finns. Så var det även när jag försökte kolla vädersammanfattningar i december 2015.

Se exempel: http://www.smhi.se/klimatdata/manadens-vader-oc... (den sidan kom jag till när jag klickade på "Månadens väder" för kartan för januari 2015). Har ni flyttat dessa sidor och glömt att uppdatera länkarna, eller vad har hänt? Tacksam för att ni fixar detta.

Mvh Joel Olsson